Corn in the USA. Hoe?

Hi everyone!

Op 16 augustus, op dit moment is dat over een dikke drie weken, verlaat ik Nederland voor een paar maanden om me te vestigen in Charlottesville, Virginia.

Op deze blog zal ik jullie af en toe op de hoogte houden van de dingen die ik meemaak. Ik beloof bij voorbaat: geen pagina's lange verhalen, zo blijft het voor jullie ook leuk ;-)

Even een kleine blog gebruiksaanwijzing: rechtsbovenin zit het navigatiepaneel. Wanneer je op 'Verhalen' klikt, zul je de verhalen kunnen zien en lezen die ik al geschreven heb (quelle surprise). Het kopje 'Foto's' zal voor zich spreken. Bij 'Kaart' kun je de route zien die ik af ga leggen. Zo vlieg ik terug via New York en ondertussen zal de kaart nog wel 100x worden aangepast met al die uitstapjes die ik heb gepland. Tenslotte, leuk voor nu, is het kopje 'Profiel'. Daar heb ik kort wat informatie over mijn reis en de universiteit neergezet, plus een foto van mijzelf voor het geval jullie vergeten zijn hoe ik eruit zie over een paar maanden ;-)

Bye for now, en lezen he! XXX

PS: op de foto hierboven staat het hoofdgebouw van de universiteit. Lovely, isn't it?

Reacties

Reacties

Froukelien

VERY NICE! Ik volg je op de voet!

Xxx

CM-vrienden

Namens al jouw vrienden van CM wil ik je alvast een fijne reis wensen!

Groetjes,

Mario Basler, Robbert Pires, Sinclair, Effenberg en niet te vergeten onze Tosto (ook de hartelijke groeten van de Phillip Cocu-club)


oftewel: vergeet alle onzin hierboven -->

Ik heb morgen om 07h30 afgesproken met Jeroen bij Het V-sius om de voorbereiding voor jouw koningreis te ondersteunen, oftewel jou te gaan verhuizen.

We bellen morgen wel als we op de weg zitten. Sms je mij nog ff het adres? Deze heb ik (schaam schaam) nergens genoteerd.

Ciao

LT Donders/NGU NGU/P-Heid

Mo

Nou daar gaan we dan. Ik hoop dat je een fijn tijd daar hebt al zal ik je wel erg missen. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

de O.M.

per boot of per vliegtuig?
en jouw verhalen in het Engels?

fransje

En ondertussen nog een kleine 2 weken. Spannend man, ik ga je verhalen op de voet volgen! xxx

Suzanne

Spannend! Ben benieuwd! :D

Elvie/Zarah

Heerlijke scriptie afleiding Coks! Verheug me nu al op je verhalen :D En wel een beetje Amerikaans drama erin hè? ;P
dikke kus

Peerheid

succes met line-dansen daar!

Nelleke en Aloys

Lieve Coks, een hele boeiende en fijne reis gewenst!
Een geweldige ervaring, zo'n tijd in de States.Met al je interesses ga je het daar helemaal maken !
Veel liefs en tot mails

mo

nu zit je in het vliegtuig naar ver-weggistan. Goede reis en wees voorzichtig! Hoop dat het hotel een beetje goed zal zijn........
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx mo

je allerliefste zusje

oinkie, fijn dat je veilig bent geland! heb de hele reis aan je gedacht. maak er iets moois van. we bellen snel, ik ga strakjes skype installeren xxxxxx

de O.M.

ik denk bijna continu aan die Coks, jij dus en misschien zet ik de klok wel 6 uur terug want nu is het daar pas 10.00 uur (dus niet de klok vooruit zetten, hoewel die stomme klok wel hetzelfde aanwijst). Hier is het nu zomer, maar die stomme Hollanders klagen altijd als het regent maar als het mooi weer is blijven ze binnen! Hlaas, ik zit nu ook binnen, maar zo direct....even buiten.

José en grote Bob

Hallo ,mijn bijna dochter.

Heerlijk dat je goed bent aangekomen. Geniet van alle nieuwe dingen om je heen.En hoe ging het met je koffer? Was die groot genoeg voor alles? José

je zusje

hi lieveling is het allemaal gelukt de eerste daagjes? vanhet weekend wil ik met je bellen hoor! we hebben alweer een familieweekendje vossenveen gepland voor als je terugbent haha. doei xxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!